Grönt citron te

Som vanligt på helgerna försöker jag strunta i datorn då jag alltid sitter vid den på jobbet och så har fallet blivit även denna helg. Nu gick jag mest in för att titta om det hänt något i omvärlden och för Jonas ockuperar tv:n, då han spelar tv spel, och då finns det inte så mycket annat att göra. Förutom vila, vilket jag också ska göra alldeles strax. Lägga mig och dricka lite te och läsa min bok, det är avkoppling. Vid fyra tiden beger vi oss hem till Thomas&Ingrid där vi ska byta vinterdäcken till sommardäck och där vi kommer avnjuta grillad fläskfilé med klyftpotatis, sallad och sås, åh så smarrigt.
Imorgon är det måndag och en ny vecka, men det som är så underbart, är att det bara är fyra dagars vecka, jeah! Äntligen lite ledighet, det tackar man inte nej till. Nu, te från min fina te kanna som jag fick i tidig-påsk-present av mamma och pappa som var på söndagsbesök innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback