Underbart!

Att det känns som lördag, men sanningen är den att det bara är fredag, det är så in i helvete skönt. Jag njuter verkligen. Blev en tidigt morgon idag, mellan 08.00 - 14.00 har vi(Jonas) nämligen tvätten, men det gör inte så mycket, då tar man vara på dagen. Just nu pågår det en storslagen storstädning, både jag, Jonas och Svante är delaktiga, Svante är mest i vägen, men han ska såklart vara med överallt. Sovrummet har nog aldrig varit så dammfritt som det är nu och jag väntar med spänning på resultatet av städningen i köket. Vi har rensat undan massa saker, ställt ner i källaren, sorterat ut det som vi eventuellt ska sälja osv, är super nöjd. Nu kallar Jonas snällt på mig, så jag antar att jag får fortsätta, en timme till i alla fall, sen är det dags för utflykt med pappa, det nalkas seriepremiär i division 5! Ödåkra IF - Borstahusens Bollklubb, heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback