Välkommen tisdag


Gårdagen var trevlig. Slängde ihop en enkel middag till mig själv, i form av tacos. Super smarrigt. När jag var färdig äten (finns nog inget ord som heter så...) ringde jag Olle som var på besök i Landskrona och bjöd in mig själv. Tog mig en cykeltur till underbara Borstahusen och knackade glatt på dörren, väl inne möts jag av ett släktkalas, nästan i alla fall. Blev kaffe och lite choklad bitar och massa snack om allt och inget, från jobb till gummiband i rumpan m.m, haha.
Vid nio tiden hoppade jag på cykeln som tog mig hem till lägenheten och en mysig Jonas. Tittade på  CSI, Ballar av Stål och låg och väntade på tv4:s nya program, Misstänkt, men tror ni jag hann dit? Nope, vet inte vad klockan var när jag somnade, men troligtvis innan 22,40 då programmet skulle börjat, haha. Jag skyller på att det var måndag, då får man vara lite extra trött.
Hur som helst. Nu är det tisdag och vad det bjuds på idag väntar jag med spänning på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback