Återigen, godmorgon


Har en viss förmåga att bara uppdatera på morgonen? Undra varför... vet faktiskt inte själv, det bara blir så. Hur som helst, infinner mig på jobbet som vanligt, med ett par extra strumpbyxor i väskan. Jag känner mig själv, och då är det lika bra att packa ner ett par direkt på morgonen.
08.00 öppnade jag växeln (där jag sitter några veckor nu) och då hade jag satt igång kaffebryggaren, gått igenom mina mail och förberett det lilla som går att göra inför arbetsdagen. So far so good. Nu hamnade jag här och rastlösen börjar reda krypa fram. Har lite smått och gott att göra, men jag sparar lite till eftermiddagen, då går den i alla fall lite, lite snabbare. Vet inte riktigt vad dagens aktiviteter är, men utomhusbio lät verkligen inte helt fel. Lite picknick i det gröna, något gott att dricka, lite kex, choklad och Mamma Mia i bakgrunden? Tja, det låter faktiskt väldigt lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback