Det blir bättre och bättre


Tjabba, tjena, hallå!

Som vanligt vid elva tiden börjar min mage skrika efter mat, trots frukost och lite mellanmål är jag alltid lika hungrig fram mot lunchen. Äta bör man annars dör man, och visst, så är det. Frågan idag är bara vad som ska förtäras? Jag glömde helt bort att rota runt i frysen i morse och nu sitter jag här och ångrar mig, då jag troligtvis måste köpa mat ute, vilket är dyrt i längden, ekonomisk som man är... Hur som helst, mat måste jag ha och just nu lutar det nog åt Mamma Teresa. Slå till med pasta? Sallad?
Kanske rent av en pastasallad för att tillfredsställa båda begären?





Kommentarer
Postat av: Lina

Ta mixsalladen. Även fast jag är ett dygn försent.. Ta den...

Postat av: Jag;

det blev en pastasallad... jag måste pilla bort för mycket i mixsalladen, haha. mes jag vet ;)

2009-08-20 @ 10:36:08
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback