Det finns inte så mycket att säga

Nyss hemkommen efter lite äventyr här och var. Den senaste nyheten i stan är ju den här misstänkta bomben och man har slutat förvånats... Var detta en undanmanöver (ett ord?) för något annat eller vad tusan händer. Galet, galet och åter galet.
Innan alla galenskaper befann jag mig i alla fall ute i Rydebäck tittandes på division fem fotboll som dessvärre inte var någon höjdare, 1-1 slutade matchen, men ett trevlig sällskap i form av b la Pontus (!) är alltid trevligt. "Vibb, vibb"
Har även hunnit med ett besök hos hampan och myst med den ny införskaffade lilla kissemissen, och vilken skönhet. Vit, långhårig och mjuk sak, himla fin, fast Svante sitter överst på tronen, han är ändå finast :)
Nu tänkte jag fira första semesterdagen med att faktiskt gå och lägga mig. Kvart över åtta ringer klockan, då ska jag, som det är beställt, ställa mig och baka två köttfärspajer. Jag har inte ens tittat igenom kylskåpet och undersökt om jag har vad som behövs, men det är morgondagens problem. Nu ska jag krypa ner under täcket och bara sova, underbart gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback