God morgon, god morgon, god morgon

Gäsp.
Har placerat ändan där den ska befinna sig de närmsta åtta timmarna, minus lunch och lite andra småpauser, så egentligen ska man inte klaga. Dagarna rusar förbi, som vanligt nu för tiden (snälla gud, gör inte det när jag väl har semester) och det är redan lill lördag, wiie. Dagens schema består av jobb och sen blir det troligtvis IKEA i Malmö. Där är mycket roligare, större och bredare sortiment att leta genom. Andra delen av familjen Rudolfsson var där igår och hittade i princip den perfekta hyllan till mig och Jonas. Vi har suttit hemma och funderat, ritat, skissat osv, då vår faktiskta plan var att snickra ihop vår drömhylla på egen hand, men. Ett stort men. Rudolfssons hittade nästan en exakt kopia av den och det är the main reason varför vi kör ner dit. Systeryster kanske vill följa med? Har ju också en lägenhet att inreda nu och gungstolen och kista lär inte räcka :) Älskar att ha handla nya saker, fast samtidigt får man spara lite nu eftersom vi sticker till Prag den 23:e augusti, hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Lina

oh vad kul med Prag!! :)

2009-08-05 @ 12:39:51
Postat av: Jag;

ja, ska bli riktigt nice faktiskt. längtar :)

Postat av: ellinor

fin blogg :)

2009-08-05 @ 13:46:57
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)



Kör förresten en frågestun på bloggen idag, så passa på att fråga om det är något du undrar över! :)

2009-08-05 @ 17:59:10
URL: http://vivalasofia.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja förlåt att jag inte hört av mej ang. presenten. är det försent eller kan man fortfarnade vara med? Klart vi ses på fredag!

2009-08-05 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback