Korpafotboll kan vara ganska underhållande


Halv åtta blev jag upphämtad av Emma&Kajsa och sen körde vi i riktning mot gullstrandsskolan där kvällens match skulle avgöras. Hilleshög IF mot Barca? Äh, vet inte vad motståndarna hette men de hade i alla fall Barcelona tröjor. Där satt vi, på en filt och pratade om allt möjligt samtidigt som spelarna bara öste in mål. Slutresultatet har jag inte en aning om, då vi faktiskt tappade räkningen. Fast jag vet att Hilleshög vann! En trevlig och social stund fick vi i alla fall.
Nu ska jag krypa ner hos Jonas i soffan och titta på CSI Miami.




Kommentarer
Postat av: K

fräschtjej88, PERFEKT BILD PÅ MIG! Hahaha tack för ikväll hjärtat, MEGAMYSIGT!

2009-08-13 @ 21:52:11
Postat av: Frida

där var jag matchen innan ni kom kan jag berätta ;)

2009-08-14 @ 09:35:48
Postat av: Jag;

är det så? vilket sammanträffande, då har vi ännu en supporter.. dock för ett annat lag, men ändå! ;)

Postat av: dannis

du är väll supporter för vårt kommande lag?

2009-08-14 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback