Ungefär 1½ dag kvar, hallelujah


Torsdag, snart halva arbetsdagen har gått. Fredag imorgon, då innebär det att jag endast har elva timmar kvar att jobba, totalt, räknat idag och imorgon. Det är ingenting. Sen är jag ledig. Underbara ledighet. Visserligen "bara" två veckor, men det spelar ingen roll. Ledighet som ledighet, om du frågar mig. Semestern börjar med resa till Prag, följt av systerysters födelsedag och flytt, sen loppis försäljning, härliga kvällar, sovmorgon, bullar till frukost, kompisar osv. Det ska bli sååå härligt. Fast nu tillbaka till verkligen och den glädje att jag lyckats arbeta bort ytterligare några minuter under tiden jag skrev detta. Tillbaks till skrivbordet och boken "Flickan som lekte med elden", nummer två i serien av Stieg Larsson, gissa om jag är fast?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag var också helt fast! Riktigt bra är den :)

Postat av: Lina

du måste vara fast.. dom är helt galet bra.

2009-08-21 @ 21:51:19
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback