1:e december 2009

Okej, vi är inne i december. Slutspurten. Jag hade ett löfte till mig själv att ha köpt den första julklappen lagom till julskyltningen, som var i söndags. Än idag har jag fortfarande inte köpt någon julklapp än. Det är inte likt mig. Jag antar jag har lite mer sidan om än vad jag har haft tidigare år. Jämför med förra året, då nästan alla mina julklappar var köpta och inslagna vid denna, exakt, samma datum. Hur som helst, jag vet vad som ska inhandlas, nu ska jag bara iväg och köpa det också. Det var egentligen inte alls det jag skulle skriva, men så blir det ibland. Jag ville faktiskt bara poängtera att det är den första december, första biten på datumljuset ska brinna ner och första chokladbiten i chokladkalendern ska slinka ner i magen, eller? Det var just det jag skulle skriva.. jag har glömt min chokladbit. Typiskt. När man väl får börja dagen med choklad så glömmer jag det. Tankspridd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback