Ännu ett hurra

Min älskade, älskade mobiltelefon är tillbaka från lagning och jag är mer än glad över detta. Jag har aldrig haft en bättre telefon än denna, bra kamera, liten och nätt, ja, den är helt enkelt perfekt. Dock för några veckor sedan bestämde den sig för att ta en tupplur och sedan dess har den inte vaknat än, men nu äntligen. Världens bästa Jonas är iväg och hämtar den, och jag sitter här och håller tummarna för att dem inte ska ha raderat sms:en som fanns i telefonen. Om dem inte har gjort det, betyder det att mitt efterlängtade sms ligger kvar, hoppas!
Nej, jag får återgå. Massor med mail som ska skickas, massa uppdatering och annat pillidill så det är bäst att sätta fart. Bara fyra dagar kvar, sen väntar elva dagars ledighet! Ikväll blir det dessutom julfest med jobbet, vi ska spela bowls (hoppas jag hamnar i vinnande laget, hehe) och äta julbord, tjohoo! Jag hoppas också på mer snö, snö gör alla glada (nästan), så mer snö åt folket, heja heja. Just ja, sätta fart var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback