Dan före dopparedagen

Godmorgon!
Nu sitter jag här på kontorsstolen igen, sista dagen på några dagar nu, så jag ska inte klaga. Har massor att göra innan jag kan putta in stolen och traska hemåt. Där ljög jag, jag ska inte traska hem, jag tog bilen imorse, så jag ska brumma hem. Först blir det ett stopp på Kicks där jag måste fixa den allra sista julklappen, som jag helt glömde bort igår, men det löser sig. Igår slog jag också in alla julklappar, vilket tog ungefär två timmar, då jag gjorde alla korten samt skrev rim. Har några julklappar som är utan rim, men jag kommer verkligen inte på något... får se om jag kommer på något under dagen. Nej dags att sätta igång, först en stor kopp kaffe, sen kickar vi igång dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback