Hemmafru

Här var det glest med uppdatering, men jag är ledig och sitter faktiskt inte framför dumburken mer än vad jag behöver. Idag har jag tvättat några maskiner tvätt (utan att krympa något), gjort lite mat, bäddad om i sängen och precis kommit innanför dörren efter inhandling av mat tillsammans med Oskar. Handlade det mesta till nyårsafton, men som vanligt kom jag på några saker som jag glömde, men det kan jag fixa imorgon. Maten lär bli kanon i alla fall, mums. Nu väntar jag in Jonas som slutar runt halv fyra, då tänkte jag att vi skulle fika, då jag varit en snäll flickvän och handlat lite goda bakelser till oss, hehe. Sen får vi se vart kvällen tar vägen, är inbjuden till Olle i Helsingborg på middag, men jag har inte fått svar från honom än, så vi får se, men det låter super trevligt. Nu återgår jag till Fresh Prince i Bel Air.

Kommentarer
Postat av: Da Kej

HEEEEEEJ ÄLSKO!

Då blev det inte julklappsbyte ikväll heller? Du snöggo, vilken god dag du verkar ha haft? :O Du är ledig hela denna veckan eller? GAAAAH. Vet du hur det är öppet i affärerna nu ons-fre? Stängt tors-fre eller? PUSS

Postat av: Jag;

nej det blev ju inte det.. jag har precis kommit hem från Helsingborg efter en smaskig middag hos Olle och Sofie. Inte varje dag man blir bjuden sådär :)

Ja, super härligt är det, men jag är uppe i tid, annars blir det jobbigt sen...Dock har jag ingen aning om affärerna... misstänker att det är stängt torsdag och fredag japp.

Vi hörs imorgon baby.

puss!

2009-12-29 @ 22:40:53
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback