Julbak

Hej och hå.
Vilken fart det har varit på mig trots den jäkla förkylningen jag bär med mig. Jag har fixat de perfekta julklapparna till julklappsspelet som jag ska spela med Dannis, Olle och Linus på onsdagkväll. Jag tänkte först att det skulle bli klurigt att hitta något som passade de alla tre, men jag tror faktiskt att jag lyckats, desto svårare blir det nog för dem eftersom deras presenter ska passa både mig och killar, haha. Äh, det blir hur bra som helst. Sen har jag hunnit tanka, varit på Apoteket, bakat 50 st lussekatter samt slängt ihop stuvade makaroner och falukorv, vilken superkvinna! Fast nu känner jag hur matt och trött jag egentligen är, så nu blir det duschen, sen pyjamas, CSI och troligtvis en tupplur i soffan innan jag förflyttar mig till sängen.



Kommentarer
Postat av: Farah

Ser mumsigt ut!

2009-12-07 @ 21:15:31
Postat av: anonym

Ons?

2009-12-08 @ 00:40:13
Postat av: Jag;

De blev faktiskt helt okej! :)

Ja, onsdag såklart, det är ändrat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback