Julstök

God eftermiddag gott folk.
Nu har jag precis kommit hem från mamma och pappa där vi bakat pepparkakor och byggt pepparkakshus. Jag gjorde ett väldigt litet hus, men ack så fint. Liziz stod för det största huset. Sen var vi och tittade en julgran också till mamma och pappa, men vi fastnade inte direkt för någon. Den perfekta fanns inte där helt enkelt. Däremot lovade den snälla gubben vid försäljningen att han skulle ta fram en perfekt till oss imorgon, så vi får traska dit igen imorgon. Nu står jag och gör en stor laddning med chili con carne, då jag och Jonas ska bjuda herr Arvidsson (och simon och andy?) på middag innan vi sen sticker ut till idrottshallen och hejar fram BBK till Night Cap vinnare ;)





Kommentarer
Postat av: Lilla K

Det låter ta mig fan som en helt UNDERBAR dag. Jag älskar dig! Puss

2009-12-13 @ 00:59:19
Postat av: K

Stod förresten liziz för det schtöööörstaaa??!

2009-12-13 @ 20:16:02
Postat av: Jag;

den var alldeles lagom faktiskt, fler såna dagar åt folket!

haha f*ck you Kajsa ;) KÄÄRLEK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback