Man ska tydligen inte ropa hej

NEJ! Min älskade mobil har gått i graven. Tydligen (av en dum jäkla anledning) tillverkas inte min mobil längre, så de skickade med en ny, som Jonas fick med sig. Visst, hurra en ny telefon, men nej ändå inte. Jag vill ha tillbaks min! Var precis inne på hemsidan och jämförde telefonerna och denna nya är såklart bättre, men otroligt ful. Åh vad jag blev ledsen, jag som hoppades att få tillbaka min, typiskt, typiskt och åter typiskt. Det andra alternativet var att få pengarna som den nya telefonen är värd och välja en annan, så jag antar att det är ganska schysst, men det gör inte så jag får min telefon tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Heyli

kul att du är med och tävlar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback