Puh, tiden bara flyger iväg


Gårdagens julfest var super trevlig. Lite trött är man allt, men vad gör det när det är fredag. Sista fredagen innan jul, iihh, så skoj. Vi började kvällen med en fördrink innan vi skulle börja spela bowls. Bowls var riktigt kul och jag rekommenderar det till alla, testa! Mitt lag vann (såklart, hehe) och ingen var mer nöjd än jag. Sen fortsatte kvällen med julbord och jag måste säga det var ett himla gott julbord. Smaskade i mig ägg, skinka, lax, köttbullar, prinskorvar, bröd och såklart massa saker från gottebordet.
Som sagt, idag är det fredag. En ganska fullspäckad fredag för min del. Massor med jobb som ska göras och sen efter jobbet tänkte jag ta en promenad i stan och försökte slutföra julklappshoppingen för min del. Hoppas verkligen att allting jag letar efter finns inne, men det löser sig. Sen väl hemma, är det dags för sista plugget, sen är vi färdiga. Fyra dagar innan deadline och vi är klara, det känns faktiskt jäkligt skönt.
Att inte alls behöva tänka på det nu under jul, sen efter julen kör vi igång igen, med kursens sista uppgift, hurra!


Kommentarer
Postat av: anonym

någa draman igår?, fyllor? slagsmål? otrohet?

2009-12-18 @ 15:28:55
Postat av: Jag;

nej dannis, det var rätt lugnt faktiskt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback