Titta vad klockan är

Japp, det stämmer. Klockan är 14.43 och jag befinner mig hemma hos mamma och pappa. Nej, jag är inte sjuk eller så, men vi faktiskt gå tidigare från jobb. Anledningen är den samma som igår, vi har nämligen fortfarande inget internet, vilket är helt värdelöst. Nu har vi suttit från halv nio igår morse, tills nu och vem vet hur länge, utan internet och utan något att göra. Vi har hunnit arkivera det mesta, rensa på vinden, dammtorkat och städat alla kontor och sortera in de papper som gick att göra, men nu var det verkligen finito, och därmed fick vi gå hem. Jag är såklart överlycklig, för vem vill inte sluta tidigare? Fast jag hoppas innerligt att allting fungerar på måndag igen, för det är såååå uttråkande att bara sitta och sitta. Äh nog om det.
Nu ska jag och mamma köra och hämta systeryster på jobb, sen hoppar jag av hemma på Suellsgatan och hoppar in i nästa bil, sen hämtar jag upp Frida och sen beger vi oss ut och shoppar blommor i Tullstorp. Julstjärnor ska det vara nu när det snart är jul. Ha en härlig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback