www. vadå?

Idag har jag fått uppleva hur det är att sitta på ett kontor i sju och en halv timme utan att göra någonting alls. Det var verkligen ingen höjdare. Att sitta och läsa en bok i fyra timmar är heller ingen höjdare (om man inte sitter hemma i soffan i pyjamas och dricker varm choklad). Vårt internet låg nämligen nere idag, från halv nio på morgonen till, ja, jag vet inte hur länge. Det hade inte börjat fungera när vi lämnade kontoret för dagen halv fem i alla fall. Hela arbetet är beroende av internet då all vår kundkontakt sker genom email och internet, så det var inte mer att göra än att sitta av tiden.
Nu har jag i alla fall hunnit hem, träffat Mange och Kajsa, GRATTIS IGEN BABY, pluggat en timme, samt lagat mat, ätit maten och nu sitter jag här. Känns ändå helt okej trots dagen har känts ofantligt lång. Nu ska jag ta röda faran och köra till remigtatan där en kvällspromenad med Limpan väntar, det låter som ett lagom avslut på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback