Alla hjärtans dag


Hej alla glada! :)

Vilken underbar dag, inte bara för att det är alla ♥-ns dag utan för att solen skiner och det är ett underbart väder, samt att dagen började med ett toppen kalas hemma hos kära kusin Tulle tillsammans med hela underbara släkten. Halv elva var vi där och det bjöds på pannkakor, bullar, äggröra, kaffe, massa pålägg, juice, you name it! Underbart att börja dagen med en så härlig frukost och sällskapet var såklart som vanligt det bästa. Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Funderade på att spendera hela dagen ute i form av fotbollstittande, först Borstahusen och sen BoIS, men det har varken blivit det ena eller det andra. Jag sitter här, har ställt upp ett fint paket samt två kärleksbakelser till min fina Jonas♥ dock är det något som saknas, nämligen Jonas. Han är ute på vift någonstans, men han lär väl komma hem någongång, och då möts han av den lilla överraskningen. Får se om han också varit lite romantisk och kanske överraskar mig med något?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback