en fullspäckad dag


kl 09.00 imorse ringde klockan (idag igen!) och kl tio var vi på väg mot Ikea i Malmö. Efter lite om och men, hittade vi äntligen dit. Det visade sig vara ganska svårt när vi kom på att vi tagit helt fel avfart och var på väg åt fel håll.
Super roligt att gå och titta på saker, och det är inte alls som Ikea i Helsingborg, så mycket större och som sagt roligare.
Efter en stund där, några fynd senare och några hundralappar fattigare begav vi oss hemåt. Däremot stannade vi både på Bauhaus och Center Syd där det också inhandlades lite saker, b la en guld glitter färg som jag ska använda till ett av mina nya projekt. Väl hemma tog jag vara på solen som faktiskt dök upp under eftermiddagen och tog mig en promenad medan Jonas tittade på fotboll (lika bra att inte vara hemma, det är bäst så). Jag hälsade på mamma&pappa och sen gick jag hem igen. Nu sitter vi här i soffan och är proppmätta efter en hejdundrans middag bestående av potatismos, köttbullar, sås och lingon, mumsimums! Strax efter åtta ska jag iväg med Emelie på lite äventyr, rättare sagt vi ska till Kävlinge för att lämna en laddare till kära kusin Malin som jobbar där ute. Kan säkert bli trevligt, aldrig fel att åka bil och snacka lite skit.

  

titta så fint det blev!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hajsan! Det blev snyggt men var får Svante ha sin lilla toalett? Eller ni har tränat han till att gå på den vanliga???



Ha de!

2009-02-08 @ 22:00:12
Postat av: Linda

Vad snyggt de blev, men var får Svante ha sin lilla toalett?? Eller ni har tränat honom att gå på den vanliga????



Ha de!

2009-02-08 @ 22:02:20
Postat av: Anonym

ojsan va konstigt de blev :)

2009-02-08 @ 22:03:31
Postat av: Jag;

Haha nej det har vi inte gjort :)

vi har flyttat på den lite, nu har han den i sovrummet, han har fått en egen lite lekhörna med toalett :)

Postat av: Anonym

det blev ju jättefint

2009-02-09 @ 08:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback