godkväll damer och herrar


Här sitter jag, mätt och nyduschad och väntar samtal/sms från Emelie. Det är tänkt att vi ska hitta på något ikväll tillsammans med Ullis, Ed och Lina också, lutar lite åt Inferno som har House kväll, men det är inget som är planerat. Blev inget Friskis pass idag, kände inte för något av passen som erbjöds ikväll, det enda var medel, men jag vet inte om jag har kommit till det stadiet än, viljan finns, men orken vet i tusan, man kan inte slita ut sig sådär i början, eller hur? :) Någon måtta får det vara.

Nej nu ska jag återgå till Jonas och 2 ½ men som går på trean, sen ska jag invänta att klockan blir halv nio och då jag troligtvis kör ner i stan och umgås lite med de ovannämnda tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback