"hej, goddag och hallå, i Sverige hälsar vi så"


Är det så den ramsan går? Den som står i rubriken?
Ingen aning, men jag minns i alla fall att en sång gick så, annars kommer jag mest ihåg haj sången "och mamma haj, dududududuuu, och pappa haj, dudduduuduudu" samtidigt som man visade med händerna deras stora och farliga tänder.

Vet inte vad jag babblar om, sitter på jobbet, vilket är väldigt ödet idag. I vanliga fall är vi sex personer, idag är vi tre. Då förstår ni hur tyst här är? Ska fortsätta med den älskade (hrm) korrekturläsningen i eftermiddag, annars är det mail och telefonsamtal som präglar dagen. Måndagen fortsätter sen med ett Step Up pass ute på friskis, i'm in i alla fall, jag hoppas såklart jag får med mig Emelie också!


Fina Emelie och lilla jag, blekfisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback