House kväll på Inferno


Som rubriken säger så befann sig jag, Emelie, Fideli, Lina, Ullis och Frida nere på Inferno igår kväll. Vi kom dit vid nio tiden, beställde det vi önskade, kaffe, läsk, vin etc. Sånt här uppskattar jag något otroligt, så enkelt men toppen roligt att bara komma ut och egentligen inte göra någonting (vi gjorde något eftersom vi tagit oss ner där osv, men ja, ni förstår) Bara sitta och snacka, bli bjudna på två glas vin av en man som senare blev ombedd att lämna puben eftersom han var irriterade och fick två andra gäster att gå. Tur att han hann bjuda oss, hehe. Det var house musik som spelades efter 22.00, men när jag gick vid 22,45 hade ungefär bara två låtar hunnits spela, vilket var synd, för den house fantast som jag är.

       

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback