Jaha


Några timmar senare. Jag har hunnit ha lunch, gå en promenad, suttit för länge framför en plåtburk (som vanligt) och lite annat smått och gott. Jag har sagt det innan och jag säger det igen, dagarna går ruskigt fort.

Snart är måndagen också över, fast innan den är det ska jag hinna med lite saker till. Jag ska hem, byta om, träna, äta och sen sätta mig och läsa en bok, nämligen en Stieg Larsson bok. Jag vet att jag kanske är lite efter, men jag har inte fastnat i bokträsket förrän nu på senare år, så jag har en del att ta igen. Hur som helst har jag blivit ordentligt sugen på just Stieg Larssons böcker, speciellt med tanke på alla skriverier som flödar runt om i media just nu. Hans första bok(om jag har fått allting rätt för mig) har filmatiserats och har premiär typ på fredag, Män som hatar kvinnor. Sen att jag kom på mig själv sitta och titta runder på cdons bokrea gjorde mig lite chockad, sen när blev jag intresserad av böcker att jag vill beställa hem dem illa kvickt? Nej, jag har ingen aning, jag håller kanske på att åldras?
På ett positivt sätt isåfall, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback