Kvällen erbjuder dippa, Bolt och Jonas

Söndageftermiddag och ingen söndagsångest överhuvudtaget. Vardagarna går ändå så otroligt fort så innan man vet ordet av det, så det helg igen. Har nästan precis kommit hem efter lite ärende runt om i stan. Var ute på Jysk och inhandlade lite korgar till sovrummet, nu ska allt skit ner i korgar istället, då syns det inte lika mycket. Sen var jag och handlade på Ica Kvantum, där jag träffade kusin Linus också, som var och handlade med sin kära flickvän.
Sista ärendet blev ett spontant besök hem till morfar, världens bästa morfar. Satt och pratade med honom en stund, innan jag begav mig hemåt igen. Nu sitter jag här, tittar på "Deadliest Catch" på sexan, dricker ny bryggt kaffe och äter lite mörk choklad, yummie yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback