my heart goes shalalalala

Se där ja, nu är det redan fredag.
Jag befinner mig som vanligt på min plats på kontoret med en dunder frukost i bagaget, yoghurt med choklad (hey det är fredag!), en macka, ett ägg och ett glas med c-vitamin och nu är mer än redo att möta dagen! Känns i kroppen att helgen är på väg. Fast för har jag ca fyra timmar till lunch. Som ska spenderas tillsammans med mamma och pappa som tradionellt, kl 12.05 ses vi vid pölsemannen på torget. Om ca åtta timmar får jag känna av ledigheten ordenligt och beger mig hem för att pussa på Jonas och packa lite inför kvällen och imorgon. Ikväll vankas det nämligen pyjamas party tillsammans med Malin, Kajsa, Lina och Paulina, kommer bli hur mysigt som helst.
Nej som sagt, först åtta timmar framför dumburken, blä. Äh, det kommer gå fort, positiv inställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback