Singstar är roligt!


Igår var jag på 21-års kalas hos Linus. En väldigt trevlig kväll med tacos, släkt, kakor, dricka och singstar. Riktigt skönt att göra lite olika saker på vardagarna, fast dem går väldigt fort så uppskattar jag lite avbrott i den annars ganska så vanliga, men inte(!) tråkiga vardagen. Vanligt behöver inte vara tråkigt. Jag, Linus och Hampus satt på Linus rum efter några portioner tacos och några (för många) kakor och sjöng/spelade Singstar. Dock tog jag mig inte mod till att göra det själv, men det var lika roligt att titta på när dem sjöng för kung och fosterland. Falsk här och var, men det är det som är meningen. Nu är lunchen för övrigt avklarad och jag har ca två och en halv timme korrekturläsning kvar innan jag får bege mig ut på stan för att unna mig något fint från stans affärer. Jag känner ett litet sug efter en kavaj som jag har fått span på, så vi får se om jag kan punga ut lite pengar, snål som man är.
Nej, dags att ta en kopp kaffe och fortsätta.



Här har ni Linus och Hampus i action

Kommentarer
Postat av: tulle

jojo sluta snåla och punga ut massor av pengar, jag vet att du vill... och du, har du lite över så kan du ju ta med till mitt ohc lucas kalas imorfon. puss!

2009-02-13 @ 13:46:31
Postat av: Jag;

mm, man vill ju mycket här i livet kusin vitamin, men tusan. jag är snål :)

haha, ska ni få mina pengar menar du?! jisses!

Postat av: Anonym

NÄR O VAR O HUR ANG. KLIPP TID

2009-02-13 @ 23:34:07
Postat av: Jag;

hemskt vad du, anonyma personen är nyfiken :)

jag har bokat klipptid, blev om två veckor eller så :)

2009-02-14 @ 14:32:58
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback