var är 09.50 programmet av våra bästa år?


Nu är jag lite lätt irriterad. I hur många år som helst har det gått gårdagens repris av Våra bästa år kl 09.50, varje morgon. Jag ligger hemma och är sjuk, och tänker, "för en gång skull kan jag se två avsnitt av programmet (ja, jag kan erkänna, jag är smått beroende) Jag har klivit upp ur sängen och gjort mig lite varm choklad, redo för Våra bästa år, istället ser jag skit Top Model som visas 24/7. Nu måste jag vänta till 12.50 för dagens avsnitt istället... vad ska jag göra tills dess? Sugen på att baka, för att fördriva tiden, men jag vet inte om jag har ork till det. Dessutom har jag en super busig kattunge som jag måste hålla koll på. Hoppar han inte ner i toalettstolen, gräver han i alla blomkrukor eller hänger i gardinerna. Det är nästan som att jobba. Jaha, vi får se vad jag hittar på. 
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: tulle

jojo jag har ju skickat min fina bild till dig idag, va ska vi göra nu..

2009-02-05 @ 11:03:57
Postat av: Jag;

:( jag vet inte.. jag kommer nog inte se den förrän på måndag.

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Postat av: paulina

Amen ge mig också!:D Hur är det med dig jojjis? Mår du bättre?

2009-02-05 @ 12:24:17
URL: http://metrobloggen.se/paulinawallentin
Postat av: annie

Våra bästa år är dåligt ;D haha... krya på dej :)

2009-02-05 @ 18:09:05
URL: http://annieamoment.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig

2009-02-05 @ 18:23:06
Postat av: annie

haha, men så är det typ för mig med Andra Avenyn!! Jag tittar AALTID på det, har inte missat ett program tror jag x) Men egentligen är det ju också så dåligt :P Man fastnar liksom..haha!

2009-02-05 @ 18:58:57
URL: http://annieamoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback