20090121

God kväll gott folk,

Här sitter jag och fördriver tiden. Jonas är iväg och tränar och jag sitter här och tittar på ingenting egentligen. Inget roligt alls på tv, om man inte gillar Top Model, men det gör jag inte, så utbudet är inte det största. Hade egentligen planerat att ta en promenad till morfar, men när jag tittar ut så undrar jag om jag ens kommer hitta dit? Satans vad dimmigt det är ute, så nu har jag bestämt mig för att stanna hemma tillsammans med Svante. Ska plocka undan lite här hemma och sen ska jag hoppa in i en varm och skön dusch, klä på mig pyjamas och bara krypa upp i soffan i hopp om att hitta något skoj att titta på, eller så sätter jag igång xboxet, det är faktiskt roligt. Ska ge mig in på maffia spåret och börja spela GTA.
Pang, pang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback