"Du är ju sjuk, hahaha"


Jag hade egentligen "planerat" ett super roligt inlägg (enligt mig själv) men efter att testat detta på Oskar, så bestämde jag mig att inte publicera det. Han tyckte inte alls det var roligt, tråkig humor!

Hur som helst, äntligen fredag. Sitter här mätt och belåten efter en smaskig tex mex tallrik som slank ner i magen på lunchen. Lunchen i övrigt spenderades mamma&pappa, som många andra fredagar, det börjar bli lite som en tradition, en mysig tradition, synd bara att inte världens bästa syster är hemma och kan dela det med oss.
Blir väldigt mycket mamma&pappa idag, jag ska nämligen dit ikväll också och äta kvällsmat. Jonas har nämlingen "bokat" lägenheten och som den snälla flickvän jag är, så håller jag mig undan, vilket resulterar i det ovanstående, middag hos föräldrarna. Tror jag ska passa på att bada lite bubbelbad när jag ändå är där. Ett badkar är något jag verkligen saknar i vår lägenhet, den känslan när man sjunker ner i ett varmt bad och känner hur hela kroppen mår bra... åh, nu är det bestämt, jag ska bada!
Sen får jag se var kvällen leder, troligtvis ska jag umgås med Emelie, och någon mer om jag inte har fått allt fel för mig, vi lär höras under eftermiddagen.
Nej, nu fortsätter jag med min undanröjning och njuter av nrj:s eftermiddags musik.
Infinity, no stress, blade m.m. Det om något höjer humöret ytterligare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, filmen var bra men lite väl lång. Den var bra ändå. Se den :) Hoppas allt är superduper bra med dig!

Postat av: Anna

Jag blir alltid kissnödig om jag ska sitta på bio så länge, för man vet att man inte kan krypa ut och gå på toa. Så en nerladdning låter lämpligt.



Här är allt bara bra. Skolan går också bra. En del att göra bara men det är roligt så ingen större fara. Hur har det gått med din kurs du skulle läsa? Puss & Kram

2009-01-30 @ 16:21:41
URL: http://mittannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback