Ha en underbar resa !!!

Vilken super trevlig kväll det blev igår!

Klockan 20.00 hämtade Olle upp mig, dannis och hampe, för att sedan åka vidare mot Borstahusen och Henke. Där skulle kvällen tillbringas tillsammans med mat och bästa tänkbara sällskap och huvudanledningen till detta spektakel var att Dannis, Per, Philip och Jesper lämnar Sverige för att spendera två, två och en halv månad i Thailand (och Malaysia, Kambodja, Laos och Vietnam). Ett litet avskedspartaj så att säga. Efter diverse spel där jag blev hårt utsatt eftersom jag var den enda tjejen för kvällen så tog vi oss vidare ner i stan för att avsluta kvällen på Tages.
En, enligt mig, toppen kväll!

Idag har varit en super skön dag, och den är fortfarande super skön. Har bara suttit i soffan i princip hela dagen, förutom ett undantag då jag körde hem till mamma och pappa för att titta på handbollen. Handbollen var ju ingen höjdare att titta på, men det är alltid trevligt att träffa föräldrarna. Jonas är hos Mattias och nu är jag hemma igen och sitter och myser med Svante plutten. Han ligger i knäet och faller djupare och djupare ner i sömnen. Man ser hans lilla huvud trilla bakåt mer och mer, innan han rycker till och lyfter det igen, om och om igen, det känner man själv igen. Nu tänkte jag sätta igång en film, eller möjligtvis städa lite (film lockar nog mer). Koka upp lite te och avnjuta lite choklad kommer jag nog också göra. Det låter som en bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback