Härliga fredag


Godmorgon gott folk,

Här sitter jag som vanligt på jobbet, men min ständiga smärta i den vänstra axeln. Så fort jag sätter mig ner, börjar det bränna i axeln och sen fortsätter det hela dagen, inte alls roligt. På måndag är det jag som ringer en naprapat, för jag behöver hjälp med det här att sitta och jobba rätt framför en dator.

Anyway, fredag idag.
Dagen präglas av jobb, middag och bio får avsluta kvällen. Det låter som en bra fredag, avkopplande och mysig, precis som det vara. Nej, jag massor att göra idag , men först är det kaffe paus, och på lunchen ska jag ut i klädesdjungeln i hopp om att hitta ett par jeans. Jag brukar inte vara shoppingsugen, det är inte min grej, men idag vill jag verkligen hitta ett par jeans. Fast förväntningarna är inte höga, brukar vara så när man väl vill ha något, så hittar man inget... nej, positiva tankar! Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback