Jobb, träning, mat och Jonas


Nu ska det gå undan.
Cykla hem i rasande fart, hitta något som är okej att träna i (inte hunnit tvätta de jag använde i måndags, attans), springa ner till bilen, köra och hämta Emelie och sen ut till Friskis & Svettis för att testa på ett core pass. Japp, idag är det dags igen. Jag känner fortfarande suget så än har jag inte gett upp. Är lite nervös över vad jag har gett mig in på. Har aldrig testat core tidigare, men det ska visst vara ett styrkepass för rygg och mage.
Kan alltid vara bra att få bättre hållning och stärka kroppen, men styrka i en timme? Kommer jag orka det? Fast det kanske inte är den sorts styrka som jag tänker på?
Äh, det spelar ingen roll. Jag är på hugget.
Efter träningen ska jag hem till världens finaste Jonas som väntar hemma, sen ska vi avnjuta en god middag i form av smaskiga enchiladas, och sen bara slänga oss i soffan och bara vara tillsammans. Första gången denna veckan, ska bli såå skönt.

Kommentarer
Postat av: paulina

nej jag har bokat till alla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback