Klockan är bara 08.29...


... och jag har redan en dagens.

Svante som sover ute i vardagsrummet blir helt lyrisk när jag vaknar och kommer ut till honom på morgonen. Detta innebär också att han är väldigt kelen och ska vara överallt där jag är, så jag näst intill snubblar var jag än går. Så var fallet även imorse. Jag stod och gjorde mig i ordning i badrummet, precis som vanligt, och  vanligtvis har vi locket nere på toaletten, och där brukar Svante sitta och iaktta minsta lilla rörelse från mig. Det ville han idag också, men dessvärre var där inget lock, PLUMS!  Han dök rakt ner i toaletten och blev panikslagen, haha. Det var såklart synd om honom, och jag skyndade mig att dra upp honom och tog honom i en handduk, men jag kan egentligen inte mer än skratta. Blir jag på dåligt humör idag, så vet jag vad jag ska tänka på, detta kommer göra min dag.

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha

2009-01-23 @ 08:36:55
Postat av: Dannis

Säker på att det inte var din "plums"?

2009-01-23 @ 09:17:58
Postat av: Jag;

du är rolig du dannis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback