Måndag


Solen skiner, måndag, ny vecka, nya tag, som alltid förr.
För mig är det verkligen nya tag som gäller. Har sagt det tusen gånger förr, men jag ska verkligen börja röra på mig. Jag vill inte kalla det nyårslöfte, för man kan bli otroligt besviken på sig själv om man inte följer löftet till punkt och pricka. Därför kallar jag det något helt annat, som jag inte ens kommit på namnet på. Hur som helst, det är i alla fall tänkt att jag ska införskaffa ett träningskort på Friskit&Svettis. Anna, Paulina och Kajsa (som är flitigast och går på nyårsgympa!!!) tränar också där, och då blir allting mycket roligare. "Bara" man kommer in i rutinen, sen tror jag det rullar på. Det är just det, att komma in i rutinen som är det svåra. Men med deras hjälp hoppas jag att jag lyckas med träningen denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback