Så var det måndag igen, vardagsrutinerna är tillbaka


Ohoj!
Måndagen den 26:e januari, jisses vad det går fort.
Igår åkte som tidigare nämnt Dannis, Philip, Per och Jesper till Thailand (Laos, Kambodja, m.m) Känns redan tomt. Jag brukar skicka mail med dannis varje dag när vi sitter på våra respektive kontor, men idag har det inte kommit något, så det känns annorlunda. Tiden kommer ju gå supersnabbt, som alltid, men det känns ändå tomt.
Önskar dem en toppen och underbar resa, och gissa om man är avundsjuk? Japp.

Snart är det lunch och då ska Olle hämta upp mig för att sen köra och äta kina mat, troligtvis. Det lutar åt det i alla fall. Har aldrig testat deras buffé, men någon gång ska väl vara den första, jag är inte den som är den. Nu jag ska jobba undan lite, så tycker jag att jag förtjänar buffén ännu mer.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Farah

Du kan börja maila med mig istället! Praktiken har ju börjat så nu ska jag vara en kontorsråtta i 3 månader! Jag finns på [email protected]

2009-01-26 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback