Tjena tjenixen


God eftermiddag gott folk,

Nu befinner vi oss hemma hos mamma&pappa och har avnjutit en god och trevlig middag.
De närmsta timmarna ska spenderas här, snyltades på deras dator eftersom vi har lämnat in vår dator, man är ganska handikappad utan den när man väl tänker efter. Får passa på att betala lite räkningar när vi väl är här.
Samtidigt som jag nördar mig vid datorn tittar jag även på matchen mellan Manchester United - Chelsea. HEJA UNITED!

Helgen i övrigt har varit helt okej. Fredagen spenderades som tidigare nämnt tillsammans med Emelie&Ullis hemma i Ullis rum, hur trevligt som helst! Ska visa ett(eller två) videoklipp från i fredags, där vi visar hur roligt man kan ha, tre tjejer (plus en robban) i ett litet rum, haha.
Igår var jag och Jonas på Nova Lund och shoppade lite, blev underkläder, en tröja, sjal och lite annat smått och gott, faktiskt nöjd med mina inköp. Kvällen avslutades sen med god mat och World Trade Center som visades på kanal 5.
Nej, nu ska jag återgå till matchen och skrika "heeeeeeeeeeeeeeey" när Ronaldo blir fälld.

Trevlig kväll allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback