Efter många om och men

Sådär, nu har jag äntligen fått upp nästan alla bilder från helgen som passerat. Har såklart en del över, men ibland får man välja vilka som ska publiceras och vilka som hamna i mappen som man bara tittar på med de närmsta vännerna.
Har en bra dag idag också, och jag klagar inte. Snart är det lunch som är tänkt att spenderas i stan med diverse ärende och såklart mat i magen. Senare i eftermiddag, rättare sagt efter jobbet ska jag skynda mig hem och koka kaffe. Varför? Vi ska besöka Dannis nya crib i Lund och där finns ingen kaffekokare, och Dannis ville ha kaffe att "bjuda på", så därför ställer jag upp som förste kaffekokare, enkelt och bra. Först ska vi bara hitta dit också, Linus ska agera kartläsare så jag får lita på honom...

Kommentarer
Postat av: Frida

Lita inte på Linus, han leder dig bara in på vägar man inte får köra på. Var uppmärksam ;)

2009-07-15 @ 11:50:41
Postat av: Jag;

hahah, okej. tack för tipset! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback