Ett träningspass senare

Nu är jag färdig, sitter och inväntar Paulina och Kajsa som ska komma hit. Har tränat ett pass på friskis för första gången på väldigt länge, men det är lika skönt varje gång, som sällskap hade jag Liziz, vilket gör passet dubbelt så roligt.
Äh, som sagt, jag väntar på Kajsa och Paulina och senare kommer även Anna, men hon slutar jobba senare, så hon joinar så fort hon är färdig. Även Malin dyker upp senare, efter firandet av sin syster födelsedag. Liten tjejträff, härligt. Det är tänkt att vi ska ner på campingen i alla fall, där det ska finnas underhållning och Anna pratar sanning och det tror jag säkert. Blir nog en kaffe eller glass där ute om jag känner mig rätt. Nu ringer det på klockan. Trevligt afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback