"Fredag"


Gårdagen var helt ägnad till fina Jonas såklart. Förutom min egentliga present fick han också en kanelbulle som han älskar, i kanelbullen satt ljus och jag hade blåst upp ballonger. Alla dessa förberedelser skedde i trappuppgången innan jag gick in i lägenheten. En liten extra överraskning sådär. Efter att gästerna gått slängde vi oss i soffan och satte igång Ett öga rött, den filmen som är baserad på en bok skriven av Jonas Hassen Khemiri. Jag minns att vi skulle läsa den på gymnasiet, men jag minns också att jag av någon anledning aldrig gjorde det, hur som helst. Filmen var i alla fall bra. Rolig och den kändes, sann på något sätt. Bra.

Idag är det torsdag och sista arbetsdagen för min del, jeah! Ikväll startar karnevalen och där lär jag befinna mig, 23.00 står nämligen Timbuktu på scen!
Som Frida också nämner, så spelar Katzenjammers 20.00 på Slottscaféet och Beatstones 21.00 i 60-tals tältet!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kl 8 är det Katzenjamers på slottscaféet och kl 9 Beatstones ;D yeah! haha

2009-07-09 @ 09:55:23
Postat av: Jag;

ja såklart! :) det vet jag :D haaallå, jag håller koll!;)

Postat av: Frida

hihi BRA JOJO :D

2009-07-09 @ 12:24:37
Postat av: Frida

fast det blev fel ändå, Beatstones i 60tals tältet på sofia ;D

2009-07-09 @ 12:25:50
Postat av: Jag;

vad jobbig du ;) hahaa

2009-07-09 @ 14:18:22
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback