Fredagen den 13:e

Usch, jag sitter här och gäspar. Har precis kommit hem från en filmkväll tillsammans med dannis och co. Som vanligt när de väljer film blir det antingen en typisk american pie film eller skräckfilm. Midnight meat train var förra filmen och det kan nog kategoriseras som en av de sämsta filmerna jag sett, hur som helst. Kvällens film med fredagen den 13:e, den nyaste version eller något i den stilen. Man får typ veta bakgrunden till mördarens, Jason (pluspoäng) handlingar osv. Faktiskt en ok film, jag gillar skräckfilmer, dock lite för mycket tuttar för min smak, men tillsammans med fem killar antar jag att det måste förekomma.
Nu är det dags för sängen och imorgon blir det en ganska tidigt morgon, då jag och mamma ska på marknad i Röstånga. Jag älskar marknader! Så mycket fynd man kan göra, speciellt inom krims krams. Tänkte också slå till med en brak frukost, gå ner till bagaren och handla nybakta bullar samt wienerbröd och ställa fram en härlig frukost till mig och Jonas innan jag sticker iväg. Det låter som bra bra plan. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback