Oj, oj, oj

Vilket drag det var igår. Timbuktu är fan helt otrolig live. Jag njöt från första sekunden. Älskar att han kör gamla låtar också, som, Alla vill till himmelen, Strö lite socker och The Botten Is Nådd. Nej, det var minst sagt en lyckad kväll.
Efter en efterlängtad sovmorgon eftersom jag tagit ut semester idag, stack vi iväg och hämtade upp Thomas och Ingrid, käkade lunch och har fixat lite olika ärende, som systemet besök osv. Allting är redo och färdigt inför kväll så nu ska jag slänga mig på soffan och vila en stund innan det är dags för nya äventyr. 18.09 går bussen i riktning mot Annas place där god mat ska förtäras tillsammans med en härlig sällskap och sen väntar karnevalen, såklart. Bilder och filmer från gårdagen dyker nog inte upp idag, för jag har helt ärligt ingen ork att leta sladdar och ha mig, så det får vänta. 
Den som väntar på något gott...Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback