Tvätta hit, tvätta dit

Efter att ha gått en runda på stan och fyndat en klänning, samt tittat på en lägenhet tillsammans med mamma styrde jag hojen först till pumpen och sen vidare hem. Jag slängde av mig kläderna och bytade om till något annat, dock hjälpte det inte mot värmen, man måste nästintill gå naken för att känna lite kyla, hur som helst. Jag slängde fram stekpannan, pasta plattor och bechamel sås. Började fräsa köttfärs och det slutgiltiga resultatet blev en super smarrig lasagne, inte illa för att vara första gången. När lasagnen stod i ugnen sprang jag upp och ner till tvätten. Minsann, även det klarade jag. Det var också första gången. Det är annars Jonas syssla och jag har inte riktigt lärt mig hur maskinerna fungerar, men allting går om man vill. Jag fick inte tillbaka några krympta tröjor i alla fall. Nu är jag helt slut och mer varm än när jag började, så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen bara ta det lugnt. Göra lite morot-och-gurk stavar samt dippa, sen tänkte jag slänga mig i sängen och titta på en film.
Det låter som en lagom lill lördag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gå naken vettja. Det gör jag! :D

2009-07-02 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback