Vi hittade dit

Efter lite felkörningar så hittade vi tillslut fram till vår favorit Dannis. Hans lilla, med betoning på lilla, var super mysig och fint. Ljus och fräscht och ett litet kök i anslutning till rummet. Blir perfekt för herr Hansson. Vi chillade lite hos honom, här innebär chilla att vi drack kaffe och käka upp hans choklad, men som tack fick han faktiskt en blomma och ett nytt choklad. Vi tog och gav, eller vad man säger. Eftersom en del av oss inte ätit kvällsmat fick denna förtäras på Nova Lund efter lite cruising genom Lund centrum. Jag tror faktiskt att jag hade hittat till Dannis själv, fast, jag hade nog inte vågat ta den chansen. Men övning ger färdighet, så en vacker dag kommer jag nog hitta på egen hand. Alla bilder här nedan är tagna av Hampus, som måste göra något hela tiden för att inte somna, nu fick han tag på en kamera, och jag och Linus fick agera ofrivlliga (kanske frivilliga) modeller.

   

   

   

Här ska också tilläggas att "alla skulle komma med på bilden", jag vet inte riktigt om vi lyckades... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback