Dripp dropp, just när jag ska ut och cykla...


Nu ska jag direkt till City Gross, där jag ska möta upp mamma och gå igenom hela deras sortiment gällande färgning och bleknings produkter, vilket kan bli intressant. Jag har nämligen funderingar på att bli något ljusare, ingen chock, bara lite sådär mysigt ljusare och därför tänkte jag då slinga mitt hår. Mamma är min medhjälpare, så blir det fel, kan jag skylla lite på henne också, hehe. Nä det ska nog bli bra, annars har jag redan backat upp med en nöd samtal till Frida som har lovat att hjälpa mig fall olyckan är framme. På tal om Frida, tack igen, jag har fått låna slingmössa, nål och handskar av henne, toppen! Puh, vad har jag gett mig in på?
Efter färgningen blir det även middag hos mamma och pappa, vilken lyx.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att ha nån att skylla på

2009-06-09 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback