Födelsedag imorgon!

Dags att hoppa i myskläder och förbereda sig för kvällen. Det har varit en härlig första-semester-dag, då jag har spenderat den tillsammans med mamma nere i Malmö. Jag som typ aldrig är där, börjar faktiskt uppskatta staden mer. Ironisk nog tycker nog Kajsa också att vi bör besöka den mer, då jag fick ett sms där det stod att vi borde åka ner till Malmö en dag i veckan och bara umgås, lite ironisk när man faktiskt, för en gång skull befann sig där.
Blev några små köp och jag är nöjd.

Trots att jag har semester, då börjar tröttheten krypa fram redan nu. Det har blivit tidiga morgnar(?) både idag och igår, så jag tänkte minsann krypa till kojs nu och se vad televisonen erbjuder. Imorgon lär jag vakna pigg och glá, för det är min födelsedá. Tjalalaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback