FRIDAY IT IS

Hejsan hoppsan.
Äntligen fredag och solen skiner, igen.
Dagen rullar på och jag är ordenligt trött på Alexander Rybaks låt Fairytale,
Mix megapol, varitation!

Jaha, fullspäckad dag. Direkt efter jobb ska jag cykla hem för att byta fordon, från cykel till bil för att sedan styra bilen mot Sturup där jag ska lämna av grabbarna som jag tidigare nämnt, lämnar Sverige för Bulgarien i kväll. Sen blir det racer fart hem(max 110 såklart) för att försöka hinna se lite av matchen mellan Sverige och England. Heja Sverige, friskt humör!
Sen dyker Kajsa, Lina, Malin och Anna upp med mat till mig, som vi sen smaskar på och sen forsätter kvällen hemma hos mig, lite förfest innan det är dags för en runda i stan.
Låter som en härlig start på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback