Hej hopp

Jag hade en super trevlig födelsedag igår som bestod av vänner, fika, presenter, middag och ja, allt som en födelsedag ska innehålla. Tusen tack för allting, och en annan sak, jag har världens bästa vänner.
Annars idag rullar det på, har varit hos morfar och hälsat på, fikat med mamma och veckohandlat. Nu sitter jag i sängen tillsammans med min nya älskling, nämligen mini datorn som jag fick av Jonas och hans föräldrar igår. Vilket söt liten manick, i love it. Tänkte lägga in bilder från gårdagen på datorn, så det är möjligt att det dyker upp lite bilder här senare. Vad som sker resten av dagen är inte planerat, jag tar det som det kommer. Blir jag alldeles för rastlös lär det bli muffinsbak, annars står det på agendan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback