"Man satte den i knävecket och böjde till"

Här sitter jag, lite mör och trött i kroppen, fick inte alla mina timmars sömn, men det är det värt. Blev en jätte lyckad kväll igår, då vi firade Emelie babe som fyllde 20. Vi hade bokat bord på tycho, blåst upp ballonger, slagit in massa med små paket och allting var perfekt, givetvis skedde allting i hemlighet för henne. Glad blev hon och det var meningen. En jätte trevlig kväll med med god mat, dricka, vänner, skratt och massa snack. Härligt. Såklart var kameran med, så det lär dyka upp lite bilder senare.
Så tar för er, alla som var med igår, eftersom det bara var min kamera som hängde med hela kvällen om jag inte minns fel. Linas dog efter ett foto, bra Lina ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

ja jag och den jävla kameran! lär gå till historien :P

2009-06-05 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback